Dzięki Google Merchant Center udostępnisz produkty z oferty swojego sklepu bezpośrednio w reklamach Google Ads. Wsparcie wariantów produktów. Bez tych danych produkty nie są widoczne w pliku XML, ponieważ Google odrzuca produkty bez nich.

Google Merchant Center XML WooCommerce

Jak uruchomić integrację z Google Merchant Center? Jeżeli jesteś sprzedawcą internetowym, Google Merchant Center jest stworzony właśnie dla Ciebie!

Wyświetl swoje produkty klientom, którzy szukają w Google dokładnie tego, co oferujesz. Co zyskasz dzięki wtyczce? Za pomocą wtyczki zintegrujesz i zautomatyzujesz eksport produktów do systemu Google Merchant. Dzięki tej wtyczce możesz utworzyć dowolną ilość plików feed w formacie xmlktóre zawierają dane produktów sprzedawanych w sklepie internetowym. Pliki te są przygotowane wg.

To narzędzie przeznaczone dla każdego kto chciałby rozwinąć swoją sprzedaż w internecie. Dzięki Google Merchant Center udostępnisz produkty z oferty swojego sklepu bezpośrednio w reklamach Google Ads. Twoje produkty pokażą się w wynikach wyszukiwania wtedy, kiedy klienci będą szukać ich w Google. To świetne rozwiązanie pozwalające dotrzeć z ofertą właśnie tam, gdzie potencjalni klienci dokonują wyszukiwań.

To niezbędne narzędzie do tworzenia kampanii produktowych, reklam remarketingowych Merchant Merchant.

Zgodność z wytycznymi Merchant Center

Google Merchant Merchant. lub dla porównywarki cen Zakupy Google. Panel Google Merchant Center przyda się także do diagnostyki sprzedawanych produktów, która pokaże Ci wszelkie problemy związane z produktem, również jego dostępność. Zarejestruj nowe konto w usługach Google, jeśli jeszcze go nie masz.

Udostępnij tę stronę

Kiedy posiadasz już konto Google Np. Wybierz kraj i podaj nazwę oraz adres Twojego sklepu. Jeśli sprzedajesz produkty dla dorosłych, zaznacz pole "Moja witryna zawiera produkty dla dorosłych zgodnie z definicją w zasadach Google". Następnie kliknij Dalej. Zaakceptuj warunki usług Google i kliknij Dalej. Google wymaga weryfikacji domeny. Do weryfikacji możesz użyć różnych metod np. Najłatwiej zweryfikować domenę podłączając Google Analytics, który również na pewno przyda Ci się w przyszłości do śledzenia najważniejszych statystyk Twojego sklepu oraz odbiorców, którzy go odwiedzają.

Czym jest Google Merchant Center?

Google Search Console i inne 5. Po poprawnym zweryfikowaniu witryny Google wyświetli odpowiedni komunikat. Jest to wymagane przed przejściem do kolejnego kroku konfiguracji. Wybierz kraj, język i miejsca docelowe.

Przesyłanie dokładnych informacji o produktach

Wpisz dowolną nazwę pliku iwybierz metodę przesyłania pliku danych Zaplanowane pobieranie. Kliknij przycisk Dalej. Podaj tu tą samą nazwę pliku, którą podałeś w poprzednim punkcie. Wybierz częstotliwość pobierania pliku aktualizacji danychgodzinę pobierania i strefę czasową. Pierwsze sprawdzanie pliku może trwać dłużej, ponieważ obsługa Google zajmuje się jego wstępną weryfikacją.

Kiedy Google Merchant Center zweryfikuje plik za pierwszym razem, później będzie on aktualizowany według wybranego odstępu czasu.

Opcje Cena Akcji BA

Podaj adres URL pliku danych. Nie musisz podawać Nazwy użytkownika ani Hasła. Kliknij Dalej.

Opcje startow Pinball FX 2

Plik zostanie dodany. Teraz musisz skonfigurować go w sklepie. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym 2. W zakładce Integracje kliknij Porównywarki. Pamiętaj, aby zmienić Status pliku na Włączony. Dzięki temu plik zawierający informacje o produktach będzie aktualizował się o zmiany dokonane w asortymencie sklepu. Następnie kliknij Edytuj.

Transakcje opcji udostepniania zmniejszaja oplate

W tym miejscu możesz zmapować kategorie oraz typy pól przekazywane do Google Merchant Center. Każde pole Sklepu może mieć w danym momencie przypisane tylko jedno pole z Google Merchant Center, natomiast pojedyncze pole Google Merchant Center może mieć przypisane Udostepnij opcje bulion. pól Sklepu.

W ten sposób możesz np. Po lewej stronie zaznacz checkbox, aby włączyć mapowanie pola. Co zrobić, jeżeli GMC nie pobiera żadnych produktów z pliku?

Opcje handlowe na sprzedaz i sprzedaz

Produkty nieprzypisane do kategorii głównej, wybranej w integracji, nie będą widoczne w pliku. Pamiętaj, aby produkt był widoczny w pliku porównywarki, musi być przypisany do jakiejś kategorii głównej.

Produkty nieprzypisane do kategorii głównej będą niewidoczne w pliku. Produkty muszą mieć uzupełniony numer EAN i numer katalogowy. Bez tych danych Merchant Merchant. nie są widoczne w pliku XML, ponieważ Google odrzuca produkty bez nich.